Klachtenprocedure

Heeft u een vraag over een bestelling?

Voor vragen over uw bestelling verwijzen wij u graag naar onze Contact pagina.

Heeft u een klacht over een ontvangen bestelling?

Lucky Mukky handelt alle bestellingen met de grootst mogelijke zorg af. Het kan echter voorkomen dat er een fout wordt gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld bij onze productie afdeling of bij het bezorgen via PostNL voorkomen.

Bij een fout van onze kant, waar u dus niets aan kan doen, bieden wij een nieuw product aan of boeken wij het aankoopbedrag terug aan u. In beide gevallen ontvangen wij graag de betreffende bestelling retour.

Graag ontvangen wij uw bericht via onze contactpagina. Omschrijf uw klacht aub goed. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie van ons.

Heeft u een klacht over onze service?

Goede service is bij Lucky Mukky vanzelfsprekend. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan kunt u deze via email sturen naar hallo@delumies.nl U kunt ons ook een bericht versturen via onze contactpagina.

Ga direct door naar de veelgestelde vragen voor antwoord op uw vraag.
Voor vragen over uw bestelling verwijzen wij u graag naar onze veelgestelde vragen pagina.